right round,right round

Hej Hej!

Just nu mår jag..bra. Har en smått bakfylla från igår kväll men äh, den försöker jag ignorera. Och ikväll smäller det igen för att idag fyller älsklingsJojjo år och då blir det ut och göra stan osäker andra kvällen i rad denna helg!

Men om ni vill ha lite snaskiga detaljer från gårdagen hm jaa då får ni lite här:
förfest hos mig med Tove och Sara
kul på bussen in- vi var de som snackade högst hehe.
möta Nina
Kalas
cider
träffa B i typ en millisekund
dansa
träffa sjukt mycket människor
dansa
träffa B-day girl Malin och andra flickor
dansa
tappa bort Sara
tappa bort Tove
hotad av B att bli utslängd
hitta Tove
dansa
VIP med Sara och Tove och andra
nattbuss -SJÄLV!
somna och åka för långt.
Stå i Gimo City kl fyra på morgonen och inte veta vart man ska ta vägen

säger bara thank god att ens pappa jobbar natt!

Så jaa det var gårdagen. Och ikväll.. ja det kommer bli oförglömligt som alla andra kvällar!
Men nu ska jag iväg till stallet och ta hand om tösen min och sedan åka hem och ladda upp batterierna! Föra hos Jojjo kl 8!
See ya!



Tove Jag Nina. och Sara..? raggade på killar som vanligt;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0