S som i Skolka


Ja Hejsan!
För att vara fullkomligt ärlig så har jag haft en off dag idag med Nina. Har varit superskönt.
dagen i all ära:
köpa supernygga pumps från din sko
UM
luncha på cupido
shoppa
shoppa
köpa snygga örhängen från HM
träffa Lilli på bussen hem
ta en rundtur i stallet och släpa in galna hästar med Nina
käka middag
testa kläder inför morgondagens utgång
kolla på snygga killar i skolkatalogen
färga håret
 
och ja..det har varit en bra dag helt enkelt. ikväll så har jag kollat på Heartbreak Hotel igen och ja asså jag älskar den filmen. herregud alltså. kom också på att den filmen beskriver mig och Nina så jäkla bra,haha!
förresten,prutt på alla som inte ska ut imorgon!
Men men,ska röja gärnet på kalas ialf!:)

jag vet inte vad jag ska säga mer så det är väl lika bra och inte säga något alls,förutom..Godnatt!:)
puss puss!

jag saknar min baby J.


Kommentarer
Postat av: nina

vi måste kollo på heartbreakhotell lollo!!!!:D

2009-11-19 @ 22:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0