same shit,different names

Hej hej!

Då var det måndag igen då!
Dagen idag har varit helt jäkla ovärd, hade tråkig ARl och sen sprang man längs kungsgatan och leta efter ett jäkla museum för att sen få reda på att der var stängt = alltså nutida konst suger!

Kom hem tidigt ialf vilket var skönt och jag hann rida en stund i mörkret,gick ganska bra. Ett problem jag har inför morgon dagen är att hovslagaren kommer halv nio och jag har nationellt prov(svenska muntliga) klockan nio. hur får vi det att funka?

Men aja jag har inte tid att sitta här och sega. Nu ska jag skriva klart det här jäkla talet medan jag lyssnar på hur bra musik som helst och sedan ska jag unna mig själv en kopp te och titta på inspelade program,har ca 5 st program jag måste kika på! HAHA,geek i know!;)

Ha det bra ni andra,puss och hej!

känns riktigt bra,inte behöver man såra någon annan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0