She's like the wind

Hallå!
Läget?

Med mig är det bra.väldigt bra om man ska vara exakt. Idag kunde jag för första gången på nästan 2 veckor andas ut och känna att nu är allt bra igen. Så himla lättad så det är inte sant!:D
Nu är problemet bara hur jag gör med tiden nästa vecka...kanske går ialf,men får se;)

Innan plugget så var jag ialf runt på stan och kollade,och ja.. shoppade;) kom ialf hem med ett par sammetsleggings(mörkblåa) och rött läppstift och en snyggt hårspänne och lösögonfransar.
Hoppas att jag får testa ögonfransarna i helgen bara!

I skolan så var såklart mode lektionen kaos,flum,skrattfnatt och ja allt sånt där knasigt. Vi testade ialf kläder till modevisningen och ja eftersom jag och Marina ÄLSKAR att gå on the runway så slängde vi oss över de flesta kläder haha.
Men har just nu "bara" 4 plagg jag ska gå i,alla är såklart skitsnygga och ja jag älskar Åsa's byxdress den är wonderful! dumma jag satte på den åt fel först haha! xD
har sedan en klänning med korsett jag inte kan andas i,men spelar roll liksom och sen ett par skitsnygga jeans made by Åsa Valdis och sen min fleece klänning från IKEA. Men hoppas på mer kläder,älskar modevisningar!:)

Men jaa det var lite om min dag och vad som komma skall.
Nu ska jag iväg och sola,sen hem och ta en dusch och sedan plugga medans jag kollar MTV EMA 2009!
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad bra :-D då vill jag se den ännu mer!

2009-11-05 @ 23:14:13
URL: http://ebroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0