so what?

Hallåå!

Nu är det så här va,att jag har sjukt ont i huvudet.Och jag har ångest. Jag skulle inte dricka igår,max en cider och en drink. Men ja det blev snarare sjukt mkt cider,en öl och en drink.Känns inte bra alltså.
Och jag tycker inte om Kalas längre. Första gången man blir nekad. känns inte bra alltså.

Men men,igår hade jag och tjejerna det roligt ialf. Vi hängde på Orange och det var askul det med. Inte kalaskul,men det var kul ändå:)
Träffade baby en stund också,underbart!

Idag blir det inget mer än stallet, plugga och chill framför tv:n.
Mamma hittade mina papper om projektarbetet,lovely -nu kan man lämna in projektplanen också!

Men ha det så bra allihop!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0