somebody to love

har tänkt mycket på Jossans tal och jag förstår nu,jag förstår verkligen hur det är.

du är rädd för att släppa någon nära in på,du är rädd för att älska,rädd för att bli sårad.
jag var inte det då.Jag ville älska dig och jag ville det så mycket.I put my self out there,men du kunde inte göra samma sak.jag tror jag äntligen förstår,men jag vill att du ska veta att jag aldrig skulle kunna såra dig,aldrig någonsin.
Men man ska inte tänka på vad som kunde ha varit,utan bara tänka på det som man har haft och minnas det.
Och för så mycket smärta,för så många sömnlösa nätter,för så många dagar av saknad som du utsatt mig för,har jag blivit precis likadan.rädd för att släppa in någon,rädd för att älska,rädd för att bli sårad.
Men som sagt,någon dag så måste man ta steget,öppna sig och låta sig bli älskad av någon annan.

Ja jag förstår verkligen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0