This was something I never wanted

Tjo!

Idag är jag sjukt trött. Gick upp vid sex imorse,sov på bussen in,had nationella i 3 timmar,fick skrivkramp,åkte ner på stan och fyndade,sov på bussen hem,fikade med mamma,red totto,gick superbra och inga läxor imorn,great!

Blir så himla trött,jag hade tänkt åka ner på stan idag och shoppa in ett par snygga pumps och två snygga t-shirtar från HM och sedan en volangkjol från Cubus. Tror du att de finns kvar eller? nej såklart inte. Är alltid så när jag ska handla.Blir så deprimerad...
Jag kan beställa skorna och t shirtarna på inernet,men då får jag vänta minst en månad på att det ska komma och jag vet inte om jag pallar det..vill ha de nu nu nu!

Ialf så gick nationella idag ganska bra,känns så himla skönt i kroppen att ha gjort 2 nationella nu! huh,bara 2 kvar då..
Känner också att jag sa lite för mycket idag till en person...
supernervös inför imorgon,hjälp!
Imorgon så blir det att..., ha en lektion och sedan hem igen och sköta om hästen. och sedan är det fredag och det betyder...KROGEN!

men nu ska jag spela lite need for speed med lillebror och käka lite kinder choklad ,ha det bra,puss puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0