think about it

hej bloggen!

För det första så hade jag en mysig kväll igår hos Johanna med Linda och Hanna,kollade på skräckis men kan hålla med om att den inte var bra. Däremot smaskade jag i mig massa godis och massa chips och dipp,undrar vad idrottsläraren Björn säger om det? haha.

Var ialf totaly mys,men idag var det inte lika kul när man skulle upp vid 8 och åka till stallet(inte kul!). Idag hade jag tänkt åka till stan och shoppa men jag tror inte jag pallar det..Men men får se hur det blir när mamma kommer hem,vilket blir om ca 20 min..
Ska annars bara plugga idag och ta det lugnt. sista dagen på lovet liksom,usch!

Och idag är det den första november. Det betyder att jag fyller år om 12 dagar. 12 dagar!
LÄNGTAR!
men fett jobbigt att jag och Mr. D ska ha fest samma dag! Linda kommer på min ialf,ägd! ;)

men nu ska jag gå och chilla lite framför tv:n,är sjukt trött.
Later!


bjuder på denna haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0