what does this mean?

Hej på er.

Jag har haft en ganska bra dag, hade en halv tråkig dag i skolan och försökte sedan hantera galna hästar i stallet. Och ja nu ska jag plugga. Tänkte skriva engelska skit uppsatsen och skriva rent pappret till styrka& konditionen. fuck this.

Har inte så mkt och säga idag.
det är mycket som snurrar i huvudet och klumpen i magen försvinner inte.jag trodde du slutat bry dig. jag vet inte något alls längre känns det som.
Sitter mest och skakar vilket är en väldigt intressant reaktion på det hela. stört.


men nu måste jag försöka få mina tankar på annat. det här går inte.
puss och hej.


btw,jag bokade tid idag.  och är så jävla livrädd.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lollo, du vet väl att jag gärna följer med dig?

Säg bara till! <3

2009-11-02 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0