whatever with the headline

hoho!

Är sjukt seg idag,har legat i sängen fram till nu och kollat på repriser av The City. Sjukt skönt måste jag säga.
Jag har faktiskt hunnit städa lite och tvättat. Snart tänkte jag ta itu med engleska nationella skriftliga och förbereda lite för det,duktiga jag!

Men om ett tag ska jag också till stallet och rida lillponnyn. Det var ett tag sen. Men det blir nog kul:)
Sen är det bara hem och chilla framför tv:n igen, one tree hill,gossip,the city och top model står på listan.

Dessutom tror jag det blir filmmys med mamma senare ikväll också. Imorgon blir det New Moon och tänkte att hon och jag kunde kolla på Twilight idag eftersom vi båda läst den första boken och så. lovely!:)
Och ja det var väl allt jag hade att säga nu..
Ha det bra ialf,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0