wtf

Hallå! Läget med er gullungar?

Just nu känns det som att jag skulle kunna springa ett maraton. Jag är så himla uppspelt över typ ingenting eller jo över ganska stora saker men ändå! just nu så är jag helt skakis, av många saker t.ex
-att jag fyller 18 år på fredag
-att min fest på lördag kommer bli awesome
-att jag drömde om en riktigt snygg kille i natt

ja jag vet att jag är sjuk i huvudet.
Något som dock gör mig as deppig nu är att jag har IG varning i engelska B och att det bara är 2 styrka och konditionslektioner kvar så man kan inte inte dregla över snygga killar längre! Haha,ja herregud..
Igår så hade jag ialf en asbra kväll med middag,rosé och fina vänner. Kollade på film och smaskade i oss godis och sedan tog vi en titt på programmet "Ullared",seriöst folk är ju helt galna!! haha,garvade sönder mig när vi kollade på det haha!
btw,black and white är tema till min fest. Så det är ju typ superenkelt att fixa. Men frågan är ska man ha svarta shorts och vitt blommigt linne-superfint! eller ska man ha vita ejansshorts och svart tajt linne? aja,måste springa vidare nu!
Om en halvtimme är det träning inför modevisningen,nu kör vi!
 
puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0