14 oktober 2009

Hallå Hallå.

Jag sov ca 5 timmar i natt så var lagom trött imorse,hade ett bra styrka & konditions pass ändå och sömnads lektionen gick väldigt bra förutom att jag klippte mig i fingret,inte så farligt men ändå JAG KLIPPTE MIG I FINGRET!

Åkte hem tidigare sen och träffade då hanna och linda på bussen,roligt:)
Sov sen ca 2 timmar innan jag åkte till stallet och  red barbacka på hästfisen och mitt ute i skogen hoppade två rådjur fram och helt plötsligt låg jag på marken med en nervös arab springades runt mig. Gjorde mig inte så illa men är öm i axeln och blåmärken hittar man väl imorgon.

Så jag måste säga att det har varit en väldigt lyckad onsdag! Ikväll blir det att sticka lite(håller på och stickar en lila halsduk) och sen kolla på Grey's Anatomy och efter det bums i säng! För imorgon blir det upp tidigt och åka till stallet innan skolan börjar. wiho!

Ha en bra kväll, kramis kramis!



varför ska alla singel killar vara så underbart snygga att man dör varje gång man ser dem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0