17 oktober 2009

Hallå ba!

Idag så var jag uppe strax innan åtta och åkte till stallet för att släppa ut hästarna,lite lagom trött var jag så det vara bara hem sen och sova lite till. Har åkt iväg och fyndat en kofta och en väska också mitt på dagen och nu så funderar jag på att sova lite till. Om ca 2 timmar ska ajg till stallet igen och ta in hästarna och sen hem snabbt, käka och fixa mig lite.

Ikväll så blir det förmodligen bus med Nina. Vi efterlyser en fest men alla verkar lite sega på det stadiet hmm:/
men vi får se vad som händer, det kanske slutar med att bara ha en mysig hemmakväll nånstans. Några som är på?
Men som jag alltid säger,vi får se vad som händer och vart vindarna för oss..

Ialf så ska jag nu iväg och käka lite lunch och sen sova lite till hihi(a). Kanske plugga lite med om jag orkar;)
puss och hej!



Jag och Nina @ oktoberfesten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0