All or nothing.

Hej Hej!
Har haft en bra dag,var sjukt seg och störd i skolan(mode lektionen var out of control:P) och  jag var så trött att jag somna på bussen hem! Kallt så inihelvete har det varit idag också! Det spelar ingen roll vad jag tar på mig på mornarna,jag fryser ändå arslet av mig så fort jag kliver ut ur dörren! Trööttt på det här!

Ialf,när jag väl kom hem så åkte jag till stallet direkt och red på lilltanten! Gick jätte bra och var så himla roligt! Log hela vägen hem på cykeln,LYCKA!

Sedan så skulle jag vilja ändra om hela bloggen nästan men jag borde inte göra det..Inte idag. Måste egentligen plugga lite..Men jag kanske gör det ändå bara för att vara busig! orka PLUGGA!:P

Idag testade och beställde vi även studentmössor,min blev riktigt fin! Beställde lite andra saker också,som mjukisbyxor och mjukis tröja där det står student 2010 bla bla bla på och sedan köpte jag,sara,tove och marina ett par trosor som det står student på rumpan på. Våran plan är att flasha trosorna på flaket,på den stora dagen! HAHA!
Men jaa det var allt för mig idag!
puss puss



sötis bollan:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0