Back again,home again

Hallå ba!

klassresan var helt galen. Vi röjde rejält och hade det askul! har skrattat så himla mycket... Näe men seriöst,det här behövde vi.
Idag så var det mindre roligt,kom till skolan ca tolv och då var det bara att hämta ut skolkatalogen och kolla in sina snyggingarna;) Resten av dagen spenderades med Sara,vi hade ju som sagt Styrka& Kondition som började halv tre. Var rejält bakis och sliten efter natten och vi gjorde inte mkt under timmarna vi hade håltimme typ. Men jag sprang ialf 4 km på lektionen sen,bra jobbat där!
Har annars haft en bra dag med Sara,snackat snygga killar m.m. Dreglar varenda styrka & konditions lektion,alltså verkligen varenda lektion. haha,vi två ihop alltså,det är ju bara dregel dregel dregel. Nämen Sara och Lollo is the thing liksom:)

När jag väl kom hem cirkus kl. sex så var jag sjukt trött men ändå taggad på att göra nått,så drog en timme senare till Josh och hade myskväll med henne och Hanna. två fina vänner,godis,chips,cider,Idol = bäst.
Imorgon så blir det förmodligen till Rasbo coh röjja med Ninis. Måste bara få tag på en klasskompis och snacka lite detaljer om det!!! Adam,hallå!

Men nu så ska jag dra mig upp till sängen och sova. Har mkt att göra imorn,oj oj.
Bjuder ialf på två bilder från kvällen igår(snodd från Steffies blogg,men tror inte hon har något emot det;D)
puss och go'natt på er♥

 


Parteey!


Klasskompisar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0