Damn you're good!

Hej bloggen!

Idag har det varit en knasig men en bra dag ändå!
Det var tänkt att jag skulle gått upp runt 8,fått pengar av mamma,åkt till stallet,smsat Katri om tid och plats, chillat hemma och tagit en välbehövd dusch,fixat mig och dra in till stan runt 12.

Istället börjar dagen såhär, vaknar runt 11,har panik,messar tjejerna,slänger mig i duschen,stressar runt som en galning,cyklar ner till mammas jobb och hämta b-kort,cykla till centrum och ta ut pengar,bankomaten stängd(!),cykla tillbaka till mammas jobb,får behålla kortet och ta med det till stan,be henne ta stallet idag och sen dra till stan vid ett.

Fy fan vilken morgon alltså! Men hade ialf sedan en jättebra dag på stan med Hanno,Michan och Katri och vi shoppade och käkade på cupido och hade det allmänt roligt.Tack för det tjejer,ni är bäst!

Nu sitter jag här ialf och har precis kollat klart på både Ugly Betty och Desperate Housewives,och nu hade jag tänkt skriva allt jag proppat i mig idag till Styrka & Konditionen..hm.

Ialf,sov gott allihopa.
Och imorgon fyller min lillebror år,yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0