det är dags för fredagsmys..

...med lillebrorsan nu!
Vi har tänkt ha fast and the furios maraton. 1,2,3,4:an - nu kör vi! HAHA;)

Har för övrigt haft en bra dag. På håltimmen hann jag rita lite mönster till projektarbetet och  ja sen så hade vi styrka och kondition,vi körde en timmes spinning pass och egen träning. Efter det så missade jag och Tove anslutningsbussen,att den alltid ska komma så himla tidigt!:o

Nu är jag ialf hemma och har precis käkat lite middag.Mamma var så snäll att hon tog hand om Bollan idag,jäkligt skönt eftersom jag inte är hemma förrän sex och så.

Men ska nu slänga mig i soffan med salta chips och hallon läsk.
ha en bra fredagkväll:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0