Do the Janne!

Hejsan!

Hade en riktigt rolig kväll igår så ja det är mest därför jag uppdaterar såhär sent på dagen. Hehe.

Jag och Nina drog som sagt till Alex på party igår och det var as roligt! Träffade massa klasskompisar och massa annat folk från vår kära skola Boland. Dansade till asbra musik och jag älskar spotify,helt underbart det är! (synd att jag själv inte har det bara:/..)
Vaknade även upp med 3 sugmärken imorse,så hur tror ni kvällen gick?;) haha. har gått och blivit våldtäktskvinna nu också,NICE!
Men hade ialf en jättebra kväll,var så sjukt roligt!:D synd att vi inte hitta nån chaffis hem bara..hade skapligt ont i fötterna imorse xD


Idag så hade jag bara tänkt chilla(och det har jag gjort också) men hann ändå hänga med mamma in till staden och hälsa på moster,shoppat runt lite och jaa bara hängt.
Var i stallet en stund vid fyra,men var inge kul,pissväder och tråkigt bara. Lillskruttan hade ialf regntäcke på sig idag,så hon slapp bli blöt ialf:)

Nu så ska jag ialf käka mat,och kolla på Americas next top model och Gossip girl.
Ha det bra och puss!

diggar föresten chaffisen på nattbussen igår, nästa hållplats: ALUNDA CITY!

Lady Gaga och Spiderwoman! YEAH!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0