=)

  ..just nu så sitter jag i skolan och väntar på att sista lektionen ska börja. Har ju håltimme i 3,5 timme idag! Kul? NÄE!

Men nu är det ialf bara en timme kvar innan vi börjar. Men de jobbigaste är att vi har styrka och kondition,och vi ska ha beep test idag och jag är så otaggad och trött att näe,jag pallar inte det bara!
Men jag vill ju ha närvaro och så..så det är bara att sitta kvar här ändå.

Jag fördrev ialf någon timme på stan med Katri och vi hittade en skinnjacka åt mig! YES!
Jag köpte den på holmlunds för 500 kr, och den var i äkta läder. Den är ganska stel men den blir nog smidigare med tiden! Den hade dessutom en liten kedja som hängkrok i nacken,skit fint!
Men ååh vad glad jag är att äntligen hittat en jacka!:)

Och ikväll så blir det mys hos mej med Jojjo,kommer bli as nice!:)
Men nu så måste jag försöka leta upp två av mina klasskompisar..Vart kan de hålla hus tro?

Ha en bra fredagkväll!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0