Gjort är gjort


Good morning sunshines!

Sovmorgon idag,alltid lika nice med det. Ska snart ta mig till bussen och åka till skolan,har en lektion i mode och ja sen efter det slutar jag. Då blir det hem och ha pluggkväll med Josh:)

btw,har träningsvärk från styrka & konditions lektionen igår. chockerande va?
Hur många otränade muskler har jag egentligen? jag har fått träningsvärk från varje lektion vi haft!:O haha jaa det får jag gå och fundera på idag.

idag så är mina läppar inkletade i läppbalsam som luktar jordgubb. stinker jordgubbe om hela mig bara för det.
Så alla killar,ta ett smakprov vet jag!;)
HAHA xD

Nemen för att vara lite seriös. Nu ska jag gå och ta på mig mössa vantar och halsduk för det är ju trots allt höst nu och det är kallt ute.Solglasögonen hänger också med,är ju skinande sol ute wiho!
Ha en bra dag,det vet jag att jag kommer ha ialf!;) puss i puss


-är jäkligt trött på allt tjafs just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0