hum hum i hummelgården

.. jag tror att rubriken är en lars winnerbäck låt..men är inte riktigt säker. Min kompis Anna är sjukt besatt av lasse w. och jaa det är därför hans låtar dyker upp i huvudet,speciellt när jag är trött vilket jag är nu.

Jag måste upp halv sex imorn men jag är ändå såhär att jag vill vara uppe och just nu så laddar jag ner liet musik. Jag letar efter ett band som jag tycker är jättebra men jag kan inte komma på vad de heter..hm skit irriterande.

Ialf så borde jag verkligen sova nu,jag kommer verkligen vara död imrogon bitti. Men är huvudet dumt får kroppen lida som man brukar säga.
Men okeej,bara 5 min till sen ska jag gå och lägga mig.
Första lektion imorgon är ju styrka & kondition. Stepp pass med Sara blir det,det ser vi fram emot stumpan;)

Go'natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0