I got this feeling in my body

Hej hej!
Läget med er?

Jag är just nu dödstrött,(körde ett snabbt body pump pass idag och fy fan vad det känns just nu!)och jag gör såklart inte de saker jag verkligen behöver göra. typ tvätta och packa kläder...
För ja om ni missat det så drar jag och mina classmates till Fjällnora imorgon på övernattning! Jag har aldrig varit där men jag tror det kan bli ganska mysigt ändå?

Massa röjj kommer det dock bli tror jag, eftersom en eller annan packat ner dricka,godis och jaa sedan "dricka" som höjer upp partystämningen lite. Eftersom inte lärarna sover kvar över natten så blir det nog folk uppe hela natten i think.

Kan bara tänka tillbaka hur det blev den förra klasfesten vi hade. Då var det party för fulla muggar! Stackars H som fick skjutsa hem mig och tjejerna. Men tror att han hade kul åt oss ändå,den lilla muppen haha.
Nåja,nog om gamla minnen nu!

Red ialf skruttan idag på volten. Det gick väldigt bra faktiskt!:) Förutom det så har jag inte gjort så mkt,ska som sagt packa men det får bli om en stund(a).
Jag har en känsla i kroppen som säger att jag är lycklig och det är nog bara för att jag har bra drömmar och har kompisar som är underbara! Och  att sedan få lov en vecka,det är ju helt underbart,ska bli så jäkla skönt!!!
btw,funderar över fest i helgen,någon som har nån på g?:)

Men seriöst,nu ska jag packa ochsen käka fruktsallad och vaniljglass och sen kolla på greys anatomy innan sängen och sömnen väntar!
Ha det bra så länge tills vi hörs igen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0