I think I saw you today.Damn what you look good!

Tror ni inte att min enda lektion idag blev typ "inställd" ?! vi var där en halvtimme sen började datorna jobba emot oss, och då behövde vi inte vara kvar längre.. så himla ovärt!
Men trots det så hade jag det skoj med klasskompisarna,vi fnittrade och muppade oss som vanligt:) tydligen så ska vi på klassresa tors-fre så jag går bara till onsdag och sen drar vi iväg till fjällnora och jaa sen är det helg och LOV! kan inte få in det i skallen att det är lov nästa vecka!:O
har inte några som helst planer heller:/ vad ska vi hitta på kära vänner?:)

Jag red även en liten bit idag men det gick inge' bra,allt jobbade emot oss där också..*suck*
resten av kvällen kommer bestå av stickning,plugga svenska och kolla på inspelade program. (reprisen av gossip girl gick idag så spelade in det medan jag var i stallet,smart va?)

men nu är jag jävligt hungrig så ska äta typ närsomhelst.
Hoppas ni andra haft en bra dag,puss!


btw jag kommer inte ihåg mitt FirstClass lösenord. Jäkligt irriterande måste jag säga då man behöver få tag på lärare och sånt. Varför ska det vara så svårt att komma ihåg?!:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0