Jag skrattar idag..

Hejsan hej hej!

Idag har jag haft en bra dag i skolan. Första lektion var styrka& kondition och vi körde ett sjukt bra pass idag,var helt slut efteråt och jag känner redan hur träningsvärken börjar komma.
Men som sagt så vet ni säkert att när man tränar så sänds det ut massa endorfiner som gör en glad och jaa det var precis vad jag och Marina var efteråt. Vi flummade oss igen halva sömnadslektionen och sen så blev det lite mer efter lunchen. Sedan hängde Katri på och pratade hummelbubbel i bibilioteket sen. Aa som ni förstår så var det en riktig flumdag i skolan idag;)

Ialf så när jag kom hem åkte jag nästan på en gång till stallet och det blåste jätte mycket när jagj skulle rida och det slutade med att Bollan var som en liten studsboll och hoppade lite för masssa saker och fjantade sig igenom hela ridturen! Ilband kan man inte göra annat än skratta när hon beter sig så:)♥

Men det skönaste med idag är att jag inte behöver bry mig om något pluggande,jag kan bara ta det lugnt resten av dagarna innan helgen:)
Men nu ska jag äta lite gott och slappa framför tv:n. Är så sjukt trött i kroppen!
Och kl. 21.00 är det Greys Anatomy,missa inte;)

Puss coh go'natt på er denna onsdagkväll!:)

Hittade en gammal bild på mig..Tycker jag ser ganska "fittad" ut som Anna skulle säga,alltså vältränad på svenska.Visst kan man skymta lite muskler på armarna right? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0