just move like you gonna die soon

hej igen!

en snabb uppdatering - var i stallet,hästen var super busig,pysslade lite,åkte hem,duschade,fika med mormor och morfar, och jaa sen efter det har jag mest suttit framför datan här och hängt. 
Kollat efter lite fina klänningar som skulle kunna bäras under min b-day helg. Hittade dock inga fina,eller ingen som man bara "åh den där MÅSTE jag ha",lite tråkigt sådär...men det är bara att leta vidare. 
Däremot så har jag bestämt mig för att satsa på leggings av olika slag. Tror jag kommer köpa ett par sammetsleggings även fast alla har sånna och sen så kanske det blir ett par satin och lack leggings också.Men får se hur det blir nästa shopping tripp;)

Ialf så kommer resten av dagen bestå av plugg framför tv:n och sen en as god middag med födelsedagsbarnet och tårta på det. Nice!
Vad som händer sen vet jag inte..jag e sugen på att umgås med människor. och att Motorsågsmassakern går ikväll på tv:n gör ju att man nästan inte kan sitta själv denna kväll..
Visserligen hatar jag skräckfilmer och speciellt denna film för den är helt störd, så hoppas ni förstår det dolda budskapet med detta,jag är enbart ute efter att få sitta och mysa i en soffa haha.
HAHA näe men seriöst,vad säger ni?
hör av er små söta som sitter och läser min blogg.

Nu ska jag lyssna på Cobra Starship för de är riktigt jävla bra.
puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0