let the holigame begin with a boooyha!

from the cat to dog,from the dog to bird,from the bird to the snake,from the snake to the snat.
asså jag kan verkligen inte sluta,har haft den på hjärnan hela jävla fucking dan,börjar tröttna lite själv faktiskt!
ifall ni undrar så körde vi denna lek(egentligen en fyllelek man kör när man är full) under våran klassresa när vi väntade på att få tillgång till stugorna. Fina Josefine lärde ut denna,men jobbigt att den fastnar på hjärnan så lätt,haha! iIguess I just have to live with it hihi.

Ialf så har jag haft en myspys eftermiddag med Josh,som vanligt så var vi mest i mitt rum och pratade och pratade och pratade,men det är det som är så himla bäst! älskar't!♥

Ialf så ska jag upp vid åtta imorgon,jag måste verkligen göra det,det kommer bli den enda dag jag gått upp tidgare än elva på lovet så, så himla farligt är det ändå inte. Jag måste ringa ett samtal och få hjälp med mina funderingar och sen så åka till stallet i tid och försöka rida skruttan igen. Ja jag måste verkligen upp 8 imorgon!

Men hoppas ni haft en bra dag och go'natt på er!
puss puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0