let the holigame begin with a yeaha...

God morron på er!

Jag har precis smaskat i mig frukost ifall ni ville veta haha.
jag hade tänkt att gå upp åtta idag men jag orkade liksom inte,så jaa jag gick upp nu istället.
Och om bara några minuter ska jag åka till stallet mocka lite bajs och kanske ta en tur på busponnyn,det kan bli kul!
Idag på eftermiddagen så var det tänkt att jag skulle träffa Jojjo men vi har inte bestämt nån tid eller nånting,så jag känner mig helt lost nu,och hon svarar inte på mina meddelnaden heller den busen:O. Och då tänker jag såhär,kanske bestämde vi en tid när vi pratade på MSN senast..men jag kommer inte ihåg om vi gjorde det så det gör att jag känner mig ännu mer lost..
som ni märker har jag full koll på läget? haha.

Ialf så har jag kommit på en sak, om man har en massa problem som man är livrädd för och mår dåligt av att gå runt och tänka på dem,sluta tänk på dem! jag har minst 2 saker jag borde vara orolig över nu,men jag känner att jag inte vill tänka på det,för det värsta som skulle hända,kanske händer. Men det är ändå bara kanske,så varför gå och grubbla över något som kanske kan hända?
Aja,den där motivationen funkade nyss,men nu är jag livrädd igen.FAN.

men nu ska jag dra dit pepparn växer,ha det bra ni andra!:)


from the cat to the dog, from the dog to the pig, from the pig to snake, from the snake to bird ,from the bird to cow, to the cow to the cat, from the cat to the dog, from the dog to the snogg. haha,jag kan seriöst inte sluta!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad som än händer klarar du det! <3

2009-10-29 @ 20:42:53
Postat av: Lollo

jaa det gör jag nog,jag har det bästa stödet man kan få!<33

2009-10-29 @ 21:48:00
URL: http://bbeelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0