Make it or break it

pratade förr om att gå och lägga mig tidigt..Blev inte direkt så då eftersom jag fortfarande sitter här.Men nu så försöker jag hitta lite skön musik att ladda ner ialf...
Har bara en lektion imorn och känns ganska ovärt att åka in egentligen..Men men måste man så måste man.
Funderar på attt träna imorn innan lektionen,skulle ju vara bra liksom.

jag måste sluta med godis och cigg,det är inte bra för mig.


mitt hjärta bultar hårdare och hårdare. jag vill att du ska bli min min min men hur ska det gå till? varför ska killar vara så jobbiga och komplicerade. vill bara veta hur ni tänker ibland..
det enda jag vill är att komma dig nära.
och den frågan som alltid kommer upp i mitt huvud,jag gillar dig,men gillar du mig?
 är så jäkla trött på att inte ha någon,någon som är ens ljus i mörkret..
vill så mycket men jag är rädd.jag vill inte bli sårad igen,vill inte bli tagen förgivet,vill inte bli behandlad som skit.
för mycket har hänt,men något säger mig att med dig kan det bli annorlunda. Något bra och underbart.
men frågan jag har börjat tröttna på.gillar du ens mig?
usch för kärlek.killar.framtiden.rädsla.

hm bara the darker Lollo som spökar inget att bry sig om riktigt...
imorgon är det en ny dag, en ny vecka. Blicka framåt bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0