one day left

Hallå hallå!

Har haft en ganska bra dag i skolan. Prat om nationellt prov i svenska,prat om projektarbete och ändringar och mål, prat om klassresa och fixat klart mönstret till klänningen. Har blivit en massa prat idag faktiskt och jag ser faktiskt fram emot klassresan:) har dock stött på ett problem bara.Alla 20 åringar hör av er till mig,behöver köpa från SB,imorgon helst!!!!

Ialf så fick jag hjälp av mamma i stallet idag plus att hon köpte SOLO åt mig senare i affärn,så gullig hon är!:)
Och nu så ska vi göra fruktsallad medan vi kollar på Ugly Betty och Desperate Housewives!

Jag är på ett väldigt konstig humör idag,är sjukt taggad inför lov,stressad över skol arbeten,längtar efter massa saker och jaa humöret är liksom lite upp och ner!
Men just nu så handlar det mest om att ladda upp inför morgondagen,behöver fixa massa saker innan klassresan och jobba effektivt på lektionerna för att jag ska komma nån vart!

Men ska springa tillbaka till tv:n nu. Hej och hå!
ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0