ooh oo ooh!!!

Haha kan bara säga att jag haft en super mysig söndag med några vänner idag♥
Var med Jojjo på innebandy match och kollade när Hanno spelade,eller ja hon är målvakt,men de är viktiga de också,hon var ialf jätteduktig:)
Sen stressade vi lite grann och käkade middag(kebab tallrik = underbart efter en party kväll!) och sen brummade vi vidare med Linda och kollade på hockey match!
 Ganska kallt i en ishall(ganska logiskt eller?xD) men det var det fan värt!
Var riktigt spännande att kolla på måste jag erkänna,även om jag inte fattar varför man måste tacklas så mycket,men det kanske det som är själva grejen med hockey?;) Davves lag vann ialf med 4-2 wihoo!:)

Bad lillebror att spela in gossip girl och america's next top model  åt mig men såklart hade han glömt bort det..så kan det gå!
Nu blir det en varm dusch och sen dega framför tv:n och sticka lite haha(a). Sovmorgon imorn,men ska ändå lägga mig tidigt för har några timmars sömn att ta igen om man säger så!;)
Puss på er!

och jaa Davves pappa är jävligt fräsch för sin ålder, jag skulle inte banga;)
det är väl alla 17 års singlars dröm att hooka upp det med en ca 40-åring?
jaha,det kanske bara var mig det gällde då?...
haha.




Kommentarer
Postat av: David!

Örru du nu ger du fan i min farsa ;D

2009-10-18 @ 22:36:57
Postat av: Lollo

haha lugnt!! driver bara med dig och Bolle haha;D

2009-10-18 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0