Some one!?

Hej hej!
Hade en ur mysig kväll igår med Jojjo, ifall ni ville veta:)
Fruktsallad,tjejfilm och massa prat,underbart!♥

Idag vaknade jag runt 10 och då drog mamma med mig på en gång till second hand butikerna och det slutade med att jag kom hem med 2 par höstskor,en väska och en tjocktröja. + en parfym vi köpte på en annan butik.
Och jaa nu så har jag precis fått i mig frukost och ska snart börja röra mig till stallet. Tänkte rida men är så kallt ju! Men det är bara att bita ihop och åka iväg ialf.

Ikväll så vet jag inte vad det blir,men är sugen på att hitta på något. Jag får ringa runt till människorna och fråga. Bio kanske?

Men aja nu ska jag och mitt skitiga hår åka till stallet och bli ännu mer skitiga! (ska bli skönt och duscha sen!)
Hörs snart igen,pussss!


har för övrigt sjuk träningsvärk i benen från styrka och konditions lektionen igår! xD


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0