Starting now!

God morgon!

Vaknade för 20 minuter sen och har redan fått i mig frukost,duktigt!
Idag så händer inget speciellt..Blir förmodligen bara stallet och ja sedan kanske man ska börja plugga lite? Har ju  lite att göra liksom..
Något som kan vara kul och veta kanske är att under lovet,start idag - söndag, så ska jag skriva upp allt jag äter,frukost lunch middag godis alkohol träningar,you name it! till Styrka & konditions lektionen. Våran lärare Björn vill att vi ska skriva verkligen allt vi trycker i oss på en vecka.
Mitt kommer han ha det riktigt roligt åt tror jag,jag måste nog vara den som äter mest onyttigt. Ialf nu när det är lov också,då är det godis varje dag(a) haha.
Men jaa jag har ialf tänkt att jag ska försöka få in ett träningspass under lovet,men vi får se hur det blir med det;)

Men nu så ska jag gå och göra något vettigt..
Ha en bra dag,puss och kram!

btw,ändrar kanske lite här på bloggen idag! men vi får se:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0