Take me out for a ride tonight

Tjena Tjena!

Jag är sjukt trött i kroppen idag,jag hade fortfarande kvar lite träningsvärk fårn i onsdags idag och efter att ha sprungit 5 km idag och gymmat en stund på det,så känner jag att en ny träningsvärk är på G. Så det känns ju alldeles jättebra,eller inte!
Speciellt då vi ska bwla imorn haha.

Har annars haft en jättebra dag i skolan,har umgåtts med Marina i princip HELA dagen och det har varit as roligt!:)
Och nu ikväll blir det mys med Nina och maybee några till men får se...
Ialf så påminner det mig om att Nina kommer strax stå utanför min dörr och knacka på och då ska vi gå coh köpa masssa onyttiga grejer. OH YEAH!
Tror jag tar på mig vinterjackan,är ju kallt ute..;)

Men ialf vi får se vad som händer ikväll:)
Ha en bra fredagkväll people!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0