This world

Hallååå!

Idag så har det hänt mkt saker. Både bra och dåliga. Saker som skulle bli mkt bättre om man gjorde det själv,stressad över projektarbete,taggad på klänningen jag syr,dåligt väder,snö?, personer man inte förstår sig på,saknad,funderingar, tankar om livet och framtiden, jaa min tisdag har beståt av allt detta.

Jag funderar på hur jag vill göra och vad jag vill göra och vad jag vill ha. Om jag ska vara riktigt ärlig är jag rädd. Jag försöker lista ut hur det skulle kunna vara, hur det skulle kunna bli.
Just nu i skrivande stund tror jag att om jag fick dig skulle jag vara lycklig. och det kanske resten av livet.
det enda jag vet är att du har de finaste ögon jag nånsin sett.

Jaa just nu har jag väl inte så mkt mer att säga,förutom att kvällen kommer spenderas framför tv:n. Är ju Desperate Housewives och Ugly Betty idag, det gillar vi;)

Ha det bra och puss!



Om exakt EN månad idag, fyller jag 18 år! Det är bara att börja räkna ner nu då!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Han med ögonen? Wuuuw :) Details please <33

2009-10-13 @ 20:35:03
Postat av: Lollo

haha:) Jag har pratat om honom,sist du var hos mig när vi kolla i skolkatalogen så visade jag ju honom,bygg klassen you know;) Om du tänker efter borde du veta om vilken snyging jag talar om hihi:) <333

2009-10-13 @ 21:02:39
URL: http://bbeelieve.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa, jag vet nog allt! (; details imorn är ett måste, haha! :) <33

2009-10-14 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0