tonight

hej hej!

Nu stter jag här igen,en aning stressad.
Hade ialf en ganska bra ridtur på skruttan,så det var kul:)
Åkte hem och så har jag pluggat i en timme eller två och jaa det gick ju sådär. Fast är "nästan" klar med engelska uppsatsen,behöver bara skriva lite till!
btw, om nån av mina klasskompis ser detta inlägg, vad sjuttsingen hette filmen som vi kollade på engelska,den med nelson mandela när han satt i fängelse? vad hette den?:P

Ialf så måste jag hoppa in i duschen nu på en gång,blir upphämtad om ett tag för att sedan dra till uppsala och mysa!
Men är alltid redo mera roligheter, så call me! (0738996311) ♥

ha en bra kväll ni andra snyggingar!:)

Bus Lollo är i farten! Fest imorgon people?:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Okay, mejla mig på [email protected], ang frakt med mera.

2009-10-30 @ 18:28:48
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0