what up?

Hejsan hej hej!

Idag så har jag haft en helt okej dag i skolan. Redovisningen av svenska boken gick bra,behövde inte säga så mkt, och jag har äntligen bestämt hur min klänning ska se ut på sömndaden,blir en enkel fodralklänning som jag sen kommer pimpa upp med massa accesoarer;)
Bussen hem kom inte så jag coh Michan fick ta en annan buss som är mkt segare och det slutade med att ajg komk hem 30 min senare än det var tänkt..

Nu så är jag helt slut och ska ladda upp för en ny dag framför tv:n. Ikväll är dags för Desperate Housewives kl 21.00 MISSA INTE;)
Imorn r det ocksådags för redovisning på engelskan,jag ska prata om John Mayer och varför jag älskar hans musik så mkt,bra va?

Dessutom så pratade jag och Marina om projektarbetet idag,det har stött på lite nya "problem" vi måste prata med barnen igen och hålla på, lite jobbigt med tanke på att min moster och kusin bor 20 mil härifrån känns det som:P Ne men så långt är det väl inte men ändå:/

Nej nu ska jag ladda ner lite musik och sen käka lite ny bakade scones som mamma nu håller på att göra:)
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0