yeah right!

Jaa som jag babblade på om igår att jag verkligen måste upp kl.8 idag och det var så viktigt och vad faan tror ni jag gör?! somnar om och vaknar vid 10 istället! åhh,vad jag blir trött på mig själv..fast egentligen är det ganska förståeligt att jag var trött,jag låg och vred och vände mig hundra ggr till ett,halv två nån gång innan jag lyckades somna,som sagt har för mycket som snurrar i huvudet!

Men men,jag får ta tag i mina problem efter helgen helt enkelt.
Nu ska jag stressa iväg till stallet så jag hinner rida i det fina vädret som är idag!:)
puss och hej!


peace out!

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Du var intresserad av jackan? =)

2009-10-30 @ 14:40:06
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0