You spin my head right round

Hallå!

Idag är jag jätte trött och jag har varit på bitch dåligt humör i skolan och jag blir så trött på mode lektionen,så himla jobbig den är!
Vi kollade på teater sport ,där vissa klasskompisar medverkade i, idag i skolan. Det var riktigt skoj!:)
När jag kom hem så had jag inget att göra så jag åkte till stallet coh red Bollan en stund i skogen,gick jättebra det med:) hihi.

Imorse hade jag jätteont i halsen och just nu sitter jag här alldeles varm i kroppen och så.. Jag hoppas att jag inte blivit smittad av någon av mina klasskompisar för det skulle vara riktigt jobbigt. Imorgon ska vi nämligen springa 5 km på styrka& konditions lektionen,om inte mer. 8 km skulle jag helst vilja springa för då skulle min chans för ett högre betyg än G öka,men frågan är om man klarar det? troligtvis inte haha.

Men för er som undrar så har jag slutat röka för ett tag eftersom att styrka och kondition kursen slutar snart och om jag inte klarar beep testet om 6 veckor så kanske det sabbar mitt betyg. Så just nu; inga ciggisar för mig på 6 veckor,vi snackar om betyg här!;)

Ialf så ska jag nu ta något och äta och ligga och sega framför tv:n resten av kvällen.
hejpa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0