A smile on my face.

Hej Hej!

Har haft en lugn dag hemma och inte gjort något vettigt. Sov en stund på eftermiddagen,skönt va det!
Hälsade på Bollan en stund och hon var lika godissugen som vanligt. Smaskade i sig två morötter och ett äpple på mindre än 2 minuter! Hihi.

Något jag är riktigt glad över är att jag imorgon har sovmorgon.Jag börjar inte förrän 10.40 vilket är ganska skönt!:) Att vi sen har två lite halv tråkiga lektioner gör inte så mkt,det är ju trots allt bara två lektioner!

Men nu ska jag gå och dricka lite te(behöver verkligen det..) och sedan kolla på en film och mysa med katten.
Tyvärr så finns det ingen annan än katten att mysa med,lite tråkigt måste jag säga;)

bye bye och ha det bra!:)




...tänker på de härliga killarna jag träffade igår hihi:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0