Allt jag vill...

Hola!

Typ det enda spanska ord jag kan. Haha skämtar såklart! Läste spanska i högstadiet och såklart sitter många ord fortfarande kvar i huvudet:)
Idag har varit en otroligt lugn dag. Hade mjukisbyxor på mig idag vilket var hur skönt som helst, att vi sedan hade 2 lektioner gjorde det ännu bättre. Men något som var lite jobbigt var att Hanna hade glömt sitt legg hemma så vi sprang runt som galningar och leta efter någon som kunde köpa cigg åt oss. Men vi hittade INGEN. Hur lyckat är det på en skala 1-10?
Vi träffade även Victor en stund,stackarn som hade fått tagit hand om mig och hållit mig sällskap i två timmar i lördags. Lilla gubben,tack ialf:)♥

Idag så hade även jag och Michan en trevlig konversation på bussresan hem. Vi pratade såklart om killar. Och vi kunde dra slutsatsen att tjejer tänker för  mycket medan killar inte tänker överhuvudtaget.

När jag väl kom hem så åkte jag och Mamma till Gimo och simmade lite. Det var as nice och efteråt var jag ganska trött men glad ändå:)
Imorgon har jag sovmorgon igen och börjar inte förrän 12.30 vilket är super skönt!
Ha det bra pussar!


I want some sweet love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0