Det går bra nu.

Tjo!

Kan för det första bara säga att jag har haft en riktigt bra dag idag. den började lite smått dåligt men så fort man kom till skolan och träfade härliga människor så blev det genast mkt bättre. Spenderade eftermiddagen på stan med Hanna och Tove och några roliga killar HAHA.
Jag hittade en liten present till Anna också,ska ju få träffa henne imorgon! Eftersom hon fyllde år förra veckan så måste man ju komma med en liten present lr hur?:)

Men ja imorgon så drar jag och klassen till Stockholm,ska tävla med klassen i en slags design tävling. Komme bli roligt tror jag och att sedan få komma iväg med klassen och göra nått roligt tillsammans. Och ja efter det så träffar jag Anna och stannar tills på lördag kväll. NICE eller vad?:)

Men nu måste jag verkligen gå och fixa i ordning och PACKA,jag har ju inte gjort det än:O Inte bra..
Men jaa ha en bra helg ialf,puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0