Hälsosamt?

Ja det är något jag inte är just nu.Hälsosam alltså.
Jag har flera dåliga vanor som inte är direkt bra för kroppen. T.ex,så röker jag,solar solarium,äter mkt onyttiga saker,ja listan kan göras ganska lång.

Att jag röker har jag en personlig anledning till och jag vet att det inte är bra och jag vet att lugncancer är det sista man vill ha.
Att jag solar solarium är något som ingår i varje flickas vardag,eller kanske inte i allas men nästan. Jag vet att det inte är bra det heller,men vad gör man när man ligga och steka på stranden och det bara är mörkt ute och man längtar efter den där fina brännan?
Ja då är solarium det enda som finns kvar.
Sen att jag käkar massa godis sjukt mkt det kan jag inte göra något åt. Jag är en godis råtta och det kommer jag alltid vara.

Och även om jag inte är så himla hälsosam och inte är världens nyttigaste människa så är jag måste jag får röka,för att det är det enda som just nu håller mig över ytan.
Så sant som det är sagt så ska jag nu springa till grannen och sola och kanske ta en cigg på vägen dit. 
Hej på er!

Jag är ändå faktiskt ganska duktig och tränar via skolan 2 timmar,2 ggr per vecka. Så det är ju riktigt bra det ialf:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0