Home again!

Tjena!
Ska ni latja runt ikväll eller?

Haha asså alltid när man åker till Stockholm och träffar världens underbaraste tjej kommer man alltid hem med ett glatt humör och ett lende på läpparna och sjukt mkt träningsvärk i magen pga av allt skratt.
Ialf så har jag haft det helt underbart hos Anna och vi har garvat sönder oss helt och jaa shiit.Det går liksom inte och beskriva hur roligt vi har haft det!

Men nu så är jag ialf hemma igen och ja vad mer kan man säga om det liksom? Inte mkt alltså..
Jag tänkte ialf nu kolla på filmen MIFFO därför att jag och Anna asgarvar åt den varje gång vi ser den! xD
Sjukt störd rolig film den är!

Och ja morgondagen är helt ny dag så det orkar jag inte skriva om nu.Tjohej på er!



Neeeee men heeeejjj gummmman!!! Haha asså jag garvar åt det fortfarande,så jäkla härligt!
Bästaste tjejen på bilden ovan;)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0