Hope.

Godmorgon!
Jag har redan varit vaken i 2 timmar men ändå! Blir så trött när pappa väcker mig 9 varje helg genom att ha högsta volym på tv:n typ. Skit irriterande!
Ialf så är jag fortfarande sjuk.Det blev lite bättre i torsdag och på fredagen hade jag inget halsont och var bara lite täppt. Sen så hade jag ju styrka&kondition på fredagen och jaa nu så är halsont tillbaka,plus hosta! Så det blev bara sämre..Men får skylla mig själv att jag var med.

Idag så är jag ialf väldigt glad,det bara pirrar i magen för vet att min eftermiddag kan sluta väldigt bra. Hoppas på det! Jag ska ialf vid halv fyra dra mig in till stan med Katri och då ska vi två plus Hanna gå på kina resturang:) Ska bli riktigt gott! Sen efter det är obestämt vad som händer.

Ialf så har jag hela sommaren gått runt som ett vrak och inte vetat vad jag ska göra. Jag hade ingen aning om vad jag egentligen gjorde och helgerna var störda!
MEN, nu vet jag äntligen vad jag vill! Och jag förstår inte att jag inte förstod det tidigare,för att allt detta har gjort att jag kanske förlorat min habibi och bästa vän. Jag hoppas bara det inte är försent för att ställa allting till rätta..

Men nu kan inte jag sitta här längre,måste hinna städa lite och duscha och fixa mig innan kl. tre då kina mat med 2 pinglor väntar!
Ha en bra söndag everyone!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0