I can't do it.

Hej alla glada!

Mitt humör idag är inte på topp om man säger så och just nu är jag framför allt inte glad. Jag har sån jäkla huvudvärk och jag är så irriterad och stressad och jag har så mkt olika känslor i mig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Usch!

För det första så är helgen som kommer helt crazy! Jag har 2 händelser planerade på samma jävla dag. Och jag vet inte hur jag ska göra för blir så stressad och allmänt på dåligt humör.
Det känns som att jag är överallt och ingenstans för att jag vet inte vad jag ska ta mig till.
HELVETE rent ut sagt för allt det här!

Usch,nu ska jag ut och röka,försöka lugna ner mig och sedan ta en varm och skön dusch och sedan krypa i säng och få något kallat sömn innan jag ska upp igen till skolan.

Puss på er alla.

//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0