I miss you my friend.

Om det är något jag blir trött på så är det folk som tror de vet saker fast de inte har en aning om hur det egentligen är. Jag hatar det,vad får folk att tro att de vet allt om alla?!

Hur som helst så har jag gått lång dag idag. Från 8.30 till 15.30 vilket var ganska jobbigt då jag fortfarande är sjuk:/ Och jag var så trött på bussen hem att jag somnade ett slag- skönt! Efter det bar det av till stallet någon timme eller två och efter det blev jag ännu tröttare och ja just nu är jag riktigt trött! Haha.

Ikväll så blir det ialf att vara uppe ganska sent för att kolla på SYTYCD! Mamma och jag har inte fattat om det är final ikväll lr om det är typ semifinal? men men spelar roll,huvudsaken att man får se de underbara danserna:)

Sådär, det var en liten uppdatering för idag. Ha det bra hörni och sov gott! Det ska jag verkligen göra och imorgon börjar man inte förrän 11.45 så då blir det dessutom sovmorgon,wihoo:)

Pussis!


Jag saknar dig så... För trots allt så var du en riktigt bra vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0