Lyckat!

Hehe Tjena!
Natten igår var dunder bra och jag hade det så jäkla roligt! En riktigt lyckad kväll!;D
Jag var ju först på Ninas maskerad party och det var as nice och sedan åkte jag och Michan och Daniel in till stan för att möta upp och Hanna och ja vi träffade massa roligt folk och jaa det var as kul helt enkelt! Jag och Hanna på stan en kväll = bäst! HAHA
Jag vaknade idag med huvudvärk,super ömma fötter,lite blåmärken och ett uppskrapat knä och handflata.Lyckat eller vad? :P

Ialf så kommer det bli en riktigt lugn dag idag och det kommer inte bli mkt gjort. Jag funderar på om jag börja läsa svenska boken som ska vara utläst om några veckor men frågan är, orkar man det?
Om jag har ork ska jag ta mig till stallet en stund också och pyssla om hästfisen,men det blir nog senare.
Men nu ska jag gå och käka en liten lunch och sedan sova lite tror jag(a).

Men kommer senare upp bilder från maskerad partyt som ni kan få se!
Ha det bra pysslingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0