Meh!

Hejsan!

Min dag började ganska dåligt med att jag försov mig coh missade styrka och konditions lektionen,vilket var ganska tråkigt,vill så gärna träna ju!
Men efter några timmar kom jag till skolan och gjorde några vettiga saker på lektionerna och sedan så gjorde jag sällskap med Sara och Adam till stationen. Efter det så sprang jag runt på stan en snabbis och det jag mest av allt ville var att hitta ett par gråa vantar som kostade under hundra lappen och efter att ha letat i massa massa affärer så gav jag upp och gick in på Cubus för att kolla lite, och ja vad hittar man där då? Jo gråa vantar för 80 kr!  Att jag inte gick in där först! Aah!
Men jag kom ialf hem med ett par gråa vantar(yes!),en ny almanacka och lite nytt smink.

För övrigt så har jag inte gjort så mkt. Laddar för en ny dag imorgon och då äntligen ska Bollan skos också!:D
Att mina planer för fredagen ändrades lite gör kanske inte så mkt,jag kanske kan hänga med Linnea i uppsala/knivsta/björklinge eller vart hon nu ska vara, i alla fall! Vem vet,får se vart man hamnar;)

Men puss på er!
Bjuder på massa ego pics också,enjoy!:)

 

   



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0