Miss independent.

Hej Hej!

Jag vet inte om det är för att jag sov länge idag som gör att jag fått mycket energi och så. Jag har hunnit göra mycket sedan jag kom hem från skolan. Åkte och pussade på hästen(får se bilder sen) och dessutom så hann jag slänga upp svenska boken i några minuter. Det var ju jäkla bra,inte sant?

Idag så hade jag bara två lektioner och kan säga att jag inte hann göra något vettigt på någon av dem,vilket var lite tråkigt eftersom den ena lektion var sömnad. Men men,får försöka gottgöra det imorn!
Ialf så har jag nu lyssnat på lite musik coh en artist jag siktar in mig på just nu är ne-yo.
Så fina låtar han gör,love him♥

Ialf så ska jag nu lägga mig på sängen och käka gott framför tv:n. Idol blir det snart och sedan nån film kanske?

Men ja imorgon är det sista dagen innan långhelg,har studie dagar torsdag coh fredag. Riktigt nice måste jag säga!:)


Hejdå och puss på er!
Och en massa pussar till Tove som ligger hemma med hjärnskakning♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0