Night Night.

Jag hade tänkt göra några viktiga saker idag men jag gjorde inget av dem. Inte bra Lollo.Inte bra.
Jag fastnade framför allt annat och jaa,här sitter jag nu och har inte gjort något vettigt idag..

Imorgon så har jag sovmorgon,börjar inte förrän 12.30 men jag ska in tidigare och kanske shoppa loss lite med Katri och sedan puttra iväg till skolan och ha tråk svenska lektion. Förhoppningsvis får man träffa människor som lyser upp ens dag!:)
btw,behöver en ny kalender! Spyr på den gamla.

 Förresten,bara för att vi har den underbaraste datan så sitter jag och diggar musik hela dagarna/kvällarna och ja jag klagar inte. Verkligen inte. Men det jag ville säga var att jag älskar musik och utan det skulle jag inte fungera. Så jaa därför tänker jag bjuda på en fin låt jag hörde igår och som har spelats flitigt i mina hörlurar idag.

Go'natt och puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0